IMG_1981

Comunicat de la Comissió de Garanties de les primàries: Maria Cabrisas registra la seva precandidatura per a Ciutadella

Comunicat de la Comissió de Garanties del procés de primàries per a les candidatures a les eleccions als municipis de Maó i Ciutadella (els municipis de Menorca de més de 20.000 habitants, que segons determina el Reglament Federal de Primàries és on es poden celebrar primàries) i al Consell Insular de Menorca:

Avui dia 12 de novembre de 2014, es verifica que Maria Cabrisas Pons ha formalitzat al registre del PSOE  Menorca la seva voluntat de ser candidata a la Batlia de Ciutadella

Maria Cabrisas Pons ha acompanyat el registre dels avals suficients per poder ser precandidata.

També volem deixar constància que Noemí Camps Villalonga també ha presentat ja els avals suficients per ésser precandidata.

El procés de primàries -tant a Ciutadella com a Maó i per a la candidatura al Consell- preveu que serà el proper dia 18 quan la Comissió de Garanties (formada per 7 membres escollits per els òrgans de govern del  Partit)  verificarà els avals i farà la proclamació provisional de precandidats/es. Després s’obre un període que de 4 dies per poder presentar recurs. Finalment el dia 22 de novembre es durà a terme la proclamació definitiva dels aspirants a candidats/es.

Si la Comissió de Garanties ha proclamat dos o més precandidats en algun d’aquests àmbits, s’obrirà un període de campanya, entre el 23 i el 29 de novembre, amb els i les militants del PSOE Menorca i de les Agrupacions de Maó i Ciutadella, respectivament.

Constanza Navarro Romero

Presidenta de la Comissió de Garanties del PSOE Menorca